السبت، 28 نوفمبر 2015

Administrative Assistant - Magico Group

Administrative Assistant Job Purpose: Provides office services by implementing administrative systems, procedures, and policies, and monitoring administrative projects.
Administrative Assistant Job Duties:
• Maintains workflow by studying methods; implementing cost reductions; and developing reporting procedures.
• Creates and revises systems and procedures by analyzing operating practices, recordkeeping systems, forms control, office layout, and budgetary and personnel requirements; implementing changes.
• Develops administrative staff by providing information, educational opportunities, and experiential growth opportunities.
• Resolves administrative problems by coordinating preparation of reports, analyzing data, and identifying solutions.
• Ensures operation of equipment by completing preventive maintenance requirements; calling for repairs; maintaining equipment inventories; evaluating new equipment and techniques.
• Provides information by answering questions and requests.
• Maintains supplies inventory by checking stock to determine inventory level; anticipating needed supplies; placing and expediting orders for supplies; verifying receipt of supplies.
• Completes operational requirements by scheduling and assigning administrative projects; expediting work results.
• Maintains professional and technical knowledge by attending educational workshops; reviewing professional publications; establishing personal networks; participating in professional societies.
• Contributes to team effort by accomplishing related results as needed.
 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
واجبات وظيفة الإداري المساعد :
====================
• يحافظ على سير العمل من خلال دراسة الأساليب؛ تنفيذ تخفيضات التكلفة؛ وتطوير إجراءات و تقديم التقارير.
• يخلق وتنقيح الأنظمة والإجراءات من خلال تحليل ممارسات التشغيل، وأنظمة حفظ السجلات، تشكيل السيطرة، مكتب تخطيط، والميزانية ومتطلبات الموظفين؛ تنفيذ التغييرات.
• تطوير الموظفين الإداريين من خلال توفير المعلومات وفرص التعليم، وفرص النمو التجريبية.
• يحل المشاكل الإدارية عن طريق تنسيق إعداد التقارير وتحليل البيانات، وتحديد الحلول.
• تضمن تشغيل المعدات من خلال استكمال متطلبات الصيانة الوقائية. الدعوة لاجراء اصلاحات. الحفاظ على مخزونات المعدات؛ تقييم المعدات والتقنيات الجديدة.
• توفر المعلومات من خلال الإجابة على الأسئلة والطلبات.
• يحافظ على إمدادات المخزون عن طريق فحص الأوراق المالية لتحديد مستوى المخزون. توقع الإمدادات اللازمة. وضع وتسريع طلبات اللوازم؛ التحقق من استلام الإمدادات.
• يكمل المتطلبات التشغيلية من خلال جدولة المشاريع وتعيين الإدارية؛ النتائج الإسراع العمل.
• يحافظ المعرفة المهنية والتقنية من خلال حضور ورش العمل التعليمية؛ استعراض المنشورات المهنية؛ إنشاء الشبكات الشخصية؛ المشاركة في الجمعيات المهنية.
• يساهم في الجهد الجماعي من خلال إنجاز نتائج ذات صلة حسب الحاجة.
 

Job Details

Date Posted: 2015-11-28
Job Location: Cairo, Egypt
Job Role: Management
Company Industry: Healthcare, other

Preferred Candidate

Career Level: Management
Gender: Female

Apply Now - Jobs in Egypt - Management Jobs in Egypt - Search All Jobs



from Jobs in Egypt | Bayt.com http://ift.tt/1lntVAS

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق